OFF ROAD WORLD - svět 4x4

OFFROUĎÁCKÉ INFO

DOPLŇKY   |   AKTUÁLNÍ VÍKEND   |   VÝPRAVY A EXPEDICE   |   PORADNA
OBCHODNÍ KONTAKTY ČLENŮ A PŘÍZNIVCŮ   |   INZERCE

...TAK VZNIKL - Přečtěte si něco o nás nebo se jen tak podívejte do historie našich výprav, bylo jich již více než padesát.
...TAK VZNIKL

Co nová Dachna - Dacia Duster versus JEEP
(2010-12-20)
Chcete vidět, co dokáže nová Dacia Duster? Dívejte se 25.12. v 8.30 hod. na PRIMU. V Autosalonu uvidíte, jak překvapila a nejen mě na terénním polygonu v Motorlandu v Bělé.

Video si můžete pustit na www.autosalontv.cz (díl 52).

Zdar Náča

Sezóna je za námi
(2010-12-03)
Ahoj offrouďáci,
tak letošní sezóna je nenávratně za námi, jelo se cekem 12 výprav z toho 6 expedic s tréňáky a 6 výpravy na ATV, začíná to být vyrovnané. V kalendáři expedic a výprav pro rok 2011 se objeví dvě novinky a to na březen posunutá expedice Argentina - Chile, o prázdninách poznávací výprava Alpy / po starých vojenských cestách, jel jsem to letos pro Touareg Club a bylo to opravdu pěkné.

Jinak v kalendáři naleznete klasiku, kterou můžete jet v daném termínu, nebo můžete dát dohromady partu a sjednat si vlastním termín.

Kdo má zájem o bližší info, pište na jirka.ch@offroadworld.cz.

Zdar Náča

N A M I B I E
24.10. - 17.11.2010

Datum Zpráva
14.11. 15 hod. - Právě jsme po 4780 km dojeli zpět do Windhoeku s jednodenním předstihem, posádky i auta jsou OK, měli jsme jen sedm defektů pneu a po skoku na dunách nám trošku tekla nádrž. Opět nám Namibie nabídla nevšední zážitky, na které se nazapomíná... Odlétáme 17.11., zdravíme všechny doma! Náča
13.11. 11 hod. - Právě jsme ve vesnici Křováků, kteří ještě žijí tradičním způsobem, právě nám ukazují jak rozdělávají oheň. Jsou opravdu malinkatí a drobní - už vím, kde budu opravdu "Velký" Náčelník :-). Včera jsme strávili den v otevřeném NP Khaudom, kde jsme jen destíky metrů od nás viděli snad 100 slonů, u napajedla se střídaly celé rodiny a to vše bez přítomnosti dalších turistů narozdíl od Etoshy. Náča
12.11. 11 hod. - Je tu 36°C, včera jsme kolem 20 hodin po 500 km dojeli do Bushlandu na hranicích Botswany, blízko Kalahari, kde strávíme tři dny. Teď sedíme ve stínu údajně nejstaršího baobabu na jižní polokouli, prý mu je 5000 let. Odpoledne návštěva Křováků. Posádky i auta jsou OK, máme před sebou poslední čtyři dny. Náčelník

Argentina-Chile 2.1.- 23.1.2011 (letecky s zapůjčenými vozy)
(2010-10-11)
Ahoj všem,
tak jak jsem sliboval, je tu naše první expedici do Jižní Ameriky. V lednu se vydáme na třítýdenní dobrodružství v tréňáku do Argentiny vlastně hlavně Chile.
Prvních 5 dnů strávíme po boku Dakaru, který se již třetím rokem jede právě zde, absolvujeme počáteční etapy do Arniky, kde se odpojíme a vydáme se za dobrodružstvím a krásami Chile, podle našeho itineráře, který Vám zašleme na vyžádání spolu s základním rozpočtem.

MÁM ZÁJEM O PODROBNĚJŠÍ INFO

Kdo bude předběžně mít zájem, ozvěte se do 22.10., než odletím do Namibie, ať se může pracovat na letenkách atd. Uzávěrka závazných přihlášek bude v polovině listopadu. Bude to zajímavá expedice, tak neváhejte... .

Zdar
"Náčelník"

Jen pro orientaci , naše trasa bude společná od 4.1. do 8.7., kdy se s Dakarem rozloučíme.

OZNÁMENÍ
(2010-10-04)
Tímto s konečnou platností oznamuje, že k 4.10.2010 se ruší pro nepřízeň počasí amatérský orientační závod ATV ROMANIA 2010. Neboť 1.10. napadl v horách Vladeasu, kde se mel závod konat sníh a udržel se do dnešního dne a to spolu s mlhou není možné s ohledem na předpověď počasí pro další dny závod realizovat, neboť by účastníci byli vystaveni ohrožení na životě. Všem přihlášeným bude startovné vraceno do 10 dnů, v plné výši.

Omlouváme se, ale stávající počasí by pro účastníky představovalo zbytečně velké riziko.

Snad tedy konečně napřesrok.

Za realizační team

Jirka Chramosil - OFF ROAD WORLD s.r.o.
Emilian Potora - EMF Extrem

M A R O K O
17.9. - 27.9.2010

Datum Zpráva
26.9. 11 hod. místního času - včera jsme si užili poslední jízdu na dunách. Přes poledne s relaxem u bazénu. Ještě večer jsme naložili 4kolky a ráno v 8 jsme vyrazili směr Erachidia, kde jsme vysadili kluky co letí. My pokračujeme do přístavu, snad se nám podaří dnes přeplout.
24.9. 17 hod. - Právě jsme se vrátili z dvoudenního tripu z dun Erg Ouzzina, kde jsme přespali na střeše kasby, neboť ani přes noc nepadla teplota pod 25°C. Už příjezd byl akční, jeden defekt na disku a dojezd za tmy. Ráno nás vytáhlo ze spacáku sluníčko, tak jsme dali duny, tam Rosťa překročil jednu hranu s obratem vpřed přes řidítka, ale v poho jako on, tak ATV. Pak 7 hod. přesun v sedle čtyřkolek za 38°C vedra, bylo to náročné, ale zvládli jsme to. Zdar Náča
23.9. 12 hod. - 38°C dopoledne opět duny. Právě teď vegetíme u bazénu v jedné z kaseb na konci dun. Za hodinu se přesuneme zpět na základnu a odpoledne až trošku padne teplota vyrazíme na trip do pouště u Alžírských hranic do dun Erg Ouzzina, kde přespíme v kasbě u známých berberů. Všichni jsou OK. Zdar Náča

Offrodové setkání v Chlaponicích u Písku 1.- 2.10.
(2010-09-15)
Ahoj offrouďáci, jen připomínám, že první víkend v říjnu, před odletem do Namibie se koná offrodové setkání 1.-2.10. v Chlaponicích u Písku. Samotné ježdění s teréňáky a ATV se bude konat v sobotu od 10 hod.
Kdo si budete chtít posedět u ohně a vyslechnout si zážitky z letošní nabité sezóny nebo si jen poklábosit s kamarády, přijeďte v pátek, kdy bude na vše klid. Jinak pátek i sobota nocování ve stanu a kromě sobotní poledního opékání buřtů, jídlo z vlastních zásob.

• KDY ?   1.10. příjezd, 2.10. v 10 hod. sraz přímo v offroad areálu
  • ZA KOLIK ?   500,- Kč za auto
  • PROGRAM:   v pátek příjezd, společné posezení u táboráku, v sobotu ježdění od 10 do 16 hod.

4.9. - 11.9.2010

Datum Zpráva
9.9. 21 hod. - Dnes jsme nuceně navštívili město Sibiu, kde byl naštěstí Jeep servis, neboť s prasklou brzdovou hadičkou se fakt blbě jede. Díl samozřejmě neměli, ale místní nadšený offroadista sehnal zánovní z vrakáče. Odpoledne jsme se přesunuli do Stana de Vale, kde teď vegetíme v cabani - chatě známého. Venku je 8°C po dešti. Zítra nás čeká 50 km hřebenovka. Zdar Náča
9.9. 8 hod. - Právě jsme se probudili do deštivého rána pod Fagarašem. Včera jsme se přesunuli cestou necesou po Poenari, výstup po 1480 schodech absolvovala jen polovina výpravy, my rozumnější jsme se usalašili v místní hospůdce. Odpoledne jsme přejeli Fagaraš, po průjezdu tunelu ve výšce 2018 m jsem naštěstí ještě před 25 km sjezdem do údolí zjistil, že mám prasklou brzdovou, tak jsem sjezd absolvoval na kurtě, bržděný Defenderem. Dnes přesun k Beiusu. Zdar Náča
7.9. Včera odpoledne udělal už "klasicky" Josef - bývalý Santanysta, nyní na Patrolu spojovačku a praskla mu hadice od převodovky. Když jsme opravili, zbylo už jen sjet do údolí, kde jsme zatábořili. Pak začal u táboráku obrovský mejdan, samozřejmě se i peklo. Dopoledne jsme museli jet koupit olej do převodovky, neboť odmítala řadit. Pak jsme dali hřebenovku a ke slovu přišel naviják, prostě offroadová pohoda. Zítra mrskáme na Poenari. Zdar Náča

Transylvánie září 2010 - Drákula se vrací
(2010-09-15)
Koncem srpna jsme se s Danem Hůlkou ve 3 vozech Jeep Adventure vydali na hrad, kde vládl Jan Tepeš - obávaný Dracula. Jak říkal Dan - byl to fakt paráda...

I T Á L I E
Staré alpské vojenské cesty

(Touareg Club)

22.8. - 28.8.2010

Datum Zpráva
26.8. 20:00 hod. - Právě jsme zatábořili ve výšce 1 594 m.n.m. Celé odpoledne a podvečer nám trvalo zdolat Liguru. Byl to opravdový zážitek, slunce a my nad inverzí, pod námi se válely mraky. Dnes máme rozlučkový večírek a zítra jedeme společně do Monte Carla, kde se vykoupeme a projedeme město a potom rozchod. Postupně se nám to krátí a budeme se pomalu stáčet k domovu.
26.8. 14:00 hod. - Právě jsme poobědvali u vojenské pevnosti Fort Centrale a vydáváme se na starou a známou vojenskou Ligurskou cestu, která se klikatí po hraničních hřebenech mezi Itálií a Francií. Dopoledne jsme se přesunuli 100 km po asfaltu a nechali opravit dvě pneumatiky, které se nám podařilo proříznout.
25.8. 19:00 hod. - Ráno jsme sjeli z vesnice do údolí a pak vystoupali k jezeru Lago Nero, které leží ve 2 000 m.n.m. Oběd proběhl na pohodu opět v horské chatě a pak jsme přejeli do Francie a užili si tunel Parpalion ve slušné výšce 2 690 m.n.m. Počasí nám vskutku přálo a celý den bylo azuro. Teď táboříme v krásném údolí a právě rozděláváme táborák. Všichni jsme v pořádku a bdělí...

I T Á L I E
Staré alpské vojenské cesty

(Touareg Club)

14.8. - 20.8.2010

Datum Zpráva
20.8. 9 hod. - Včerejší den jsme strávili relaxem v Monte Carlu. Dopoledne jsme byli na pláži a odpoledne si prohlídli město samotné. Neodpustili jsme si projížďku po monackém okruhu F1 a samozřejmě ani společnou fotku před Casinem. Večer jsme ještě podnikli prohlídku středověkého města Gorbi. A dnes již všichni míříme domů. Bylo to fajn, tak zase někdy příště...
18.8. 18 hod. - Dnešní dopoledne jsme strávili stokilometrovým přesunem z Francie do Itálie, kde jsme najeli na starou vojenskou Ligurskou cestu, která je dlouhá 60 km. Panorama byla úžasná. A úžasná byla i cesta. Místy tak úzká, že z jedné strany byla od nás skála jen 5 cm a z druhé strany jen 10 cm místa a pak nekonečný sráz. Ale všichni to zvládli na jedničku. Protože jsme celou trasu zvládli projet o den dříve než jsme předpokládali, přejíždíme do Monte Carla, ohřát si promrzlé kosti z té zimy.
17.8. 18.30 hod. - Tak noc v Autagne jsme "přežili" a dnes dopoledne jsme dali pěknou cestu s brodem k jezeru Lago Negra, ležícím ve výšce 2 021 m.n. Potom následoval oběd v penzionku ve 2 000 m.n.m. a sjezd do údolí. Poté jsme se vydali do Francie, kde jsme se traverzem po prachovce dostali k tunelu La Parpaillon, který leží ve výšce 2 651 m.n.m. Při sjezdu do údolí jsem o kámen udělal z boku pravé zadní kolo. Teď táboříme ve 1 468 m.n.m. a je tu příjemných 18°C. Zdraví Náča.

1.8. - 8.8.2010

Datum Zpráva
5.8. 16 hod. - Dnes dopoledne jsme zvolili hřebenovku ve výletním tempu, potřebujeme po dvou náročných dnech relax. Cílem byl malý pension, kde dělají výborné pstruhy vytažené rovnou z řeky. Oběd jsme spojili s oslavou 13-tých narozenin nejmladšího člena výpravy , byl i dort - "Vova má narozeniny, my máme prání jediný, hodně štěstí a zdraví, čtyřkolka ať se Ti míň staví". Jako dárek měla být nová cesta "Vova trial trip",vzali jsme to potokem na hřeben, "kameny jako telefonní budky" a padlé stromy nám trošku komplikovaly výjezd. Než jsme vyjeli se čtyřkolkama kluků a mojím Xkem, Miruna hodil 2x pana orel, je OK, jen Xko má místo řidítek berany. Mně naviják vybil baterku,byl čas jet zpět.
4.8. 20 hod. - Dnes jsme najeli 2.etapu, trošku jsme přitvrdili a tak přestože má "pouze" 47 km, jeli jsme jí 3 hod. 55 min. Jí i Miruna jsme v lesní úvozovce hodili "bůček", ale je nějaká modřina a na čtyřkolkách plasty. Bude to pěkná a náročná trasa! Zdar Náča
3.8. 15 hod. - Dnes jsme spolu s rumunským kamarádem Spicem najížděli trasu pro orientační závod ATV Romania, který pořádáme 8. - 10.1., info na www.atvromania.eu. Trasu - první etapu, dlouhou 73 km, jsme jeli ve velmi svižném tempu 3 hod. 15 min. Hřebenovku střídaly bahenní úseky v lesích i prudké sjezdy a výjezdy plné kamení. Prostě se máte na co těšit. Zítra najedeme II. etapu. Zdar Náča

I S L A N D
Touaregem za velrybami

27.6. - 17.7.2010

Datum Zpráva
17.7. 14:50 hod. SEČ Parta 13ti "Mořských vlků" ošlehaných po 3denní plavbě a s dvěmi bouřemi hlásí přistání na starém kontinentu v Dánsku. Tím končí naše islandské dobrodružství. Nikdo z této party nezkazil žádnou srandu a všichni se vždy pustili s vervou do každého terénu. Díky všem Náčelník.
14.7. 19:00 hod. místního času. Tak hlásíme, že celá parta úspěšně zdolala nástrahy expedice po tajuplném ostrově Island. Zítra ve 12hod vyplouváme směr Evropa...
14.7. 9:00 hod. - Tady těžké ráno opilcovo :)! Tak to jsem ještě nezažil, bylo to něco mezi strašnou pařbou a iluzionistickým představením - padlo 5 lahví Cap. MOrgana + 1 Havana :). Chatka na kterou jsme jeli 250 km opačným směrem od přístavu, protože jsme se zde třetí noc před velrybama pěkně ožrali, byla obsazená místňáky. Tak začalo "divadlo" pod širým nebem - nejdřív grilovačka, táborák ze zakoupeného dřeva, zpěv (řev) za doprovodu tamburíny a rumba koulí. Pak se jeden pacoš vysvlékl do naha, což mě nepřekvapilo, neboť toto, zřejmě své oblíbené číslo, už předvedl v baru v Rykyjavíku (ale tady bylo 5 C). Ovšem tentokrát to vylepšil o přeskakování táborového oně, k čemu se přidali i ostatní. Mezitím nás přišli 2x požádat z chatky, ať stáhneme své VOLUME vlevo, pak už raději nepřišli - asi se báli. Vrcholným číslem bylo, že ten svlečený pacoš prošel po rukou na trakař oheň! Dopila se poslední láhev Havany a nebylo co pít, ve tři se šlo spát! Náča
P.S.: Zatím mne nebolí ani hlava, ale tuším, že to pro všechny bude boj o "přežití dnenšího dne", asi budu "opravovat" spáleniny.

5.6. - 12.6.2010

Datum Zpráva
10.6. 20 hod. - Právě jsme dojeli z dnešní trasy - v 9.30 hod. jsme vyrazili do "spočenky", tedy rozporky, kde "Formes" hodil po 5 min. jízdy záda. Pak hřebneovka a trasa jen tak na oko. GPS vypovědělo služby, tak jsme vyrazili podle mapy - po 4 hodinách trápení, dvou zádech a mém bůčku jsme museli "zatroubit" ústupu. Nakonec jsme sjeli do údolí a dali Ursus, tři kola Čujky a výborného, čerstvého pstruha! Prostě den na pohodu... P.S.: Na sra... :-)
9.6. 18 hod. - Ráno jsme opravili v Beiusu na soustruhu poloosu, už kolem 10. hodiny jsme vyrazili po hřebenech směr Vladeasa. Už téměř klasicky nás v půlce cesty potkal déšť a bouřka, tak jsme se schovali v lese, udělali táborák a buřty. Po 7 hodinách a ujetých 70 km jsme zpět. Všichni jsou utahaní, ale OK. Zdar Náča
8.6. 17 hod. - Dnešní dopoledne jsme strávili hledáním vypadlého Olinova foťáku a dalekohledu z brašny - bohužel neúspěšně. Kolem 11 hod. na jednom z KingQuadu odešla zadní poloosa. Tak jsme odpoledne řešili opravu u kluků v Beiusu. Při zpáteční cestě jsme potkali 5 military Jeepů z Čech, tak jsme jim ukázali cestu přes hřebeny. Zítra chceme udělat celodenní trip na Vladeasu. Zdar Náča

29.5. - 1.6.2010

Datum Zpráva
3.6. 11 hod. - Tento způsob léta, zdá se mi poněkud podivný :-(. Na Tibles, který jsme měli dnes v plánu, jsme nevyrazili - od 3 hodin v noci leje jak z konve. Náča
2.6. 18 hod. - Právě jsme dorazili z dnešní trasy a bylo to super! Dopoledne jsme ještě v čele s Jeepem vzali stečí vrchol Mogoša, od vysílačů jsme to vzali cestou necestou směr Cavnic, tedy spíše necestou - nálet buků od 3 do 5 cm byl místy tak hustý, že zastavil Jeep a my ho museli přes boučky přetáhnout navijákem. Odpoledne jsme všichni vyrazili na čtyřkolkách z Mogoši po červené směr Baia Sprie, místy kozí stezka se postupně změnila v cestu po ovce - paráda! Náča
1.6. 16 hod. - I dnes celé dopoledne lilo, tak jsme vyrazili až po poledni, kdy už jen mrholilo. Já kvůli angíně pořád v Jeepu, potěšilo mě, že jsme dali úvozku, kde já s Jeepem projel a čtyřkolkáři to vzdali :). Všechno je totálně rozmočené, jakýkoliv sjezd = bobová dráha, kde se brzdit nedá. Všichni jsou OK. Náča

22.5. - 29.5.2010

Datum Zpráva
31.5. 12 hod. - Od rána leje a mne do toho skolila angína, tak nic moc. Všichni se vrátili mokří jak vodníci kromě mně - já jsem dnes vedl skupinu v Rubiconu. Náča
30.5. 17 hod. - Máme za sebou první den do 11 hod. lilo, pak se to umoudřilo, už jen střídavé mrholení. Dali jsme 5 hod. okruh - lesní cesty, rozporky, bučina. Prostě paráda! Náča
30.5. 9 hod. - Včera večer dorazilo všech 13 teréňáků do Čech. Co se týče zkušeností s Jeepem, je to opravdový offroad, který vás v terénu vyveze, kam budete chtít a to s překvapivou lehkostí. Bohužel, to že je to teréňák poznáte i na silnici. Jinak ve 23 hod. dorazila parta 8 čtyřkolkářů do Baia Mare. Teď se oblékáme a jdeme "orat". Náča
P.S.: Díky všem, co šli volit, jsem opravdu rád, že Jeepy neskončí ve Svazarmu!

NOVINKA - pojeďte Jeepem
(2010-05-23)
Transylvánie se zapůjčením vozem Jeep Rubicon v expediční úpravě - offroad výprava s teréními vozy do Transylvánských Alp.

Termíny:

• 24.5. - 29.5.2010 (obsazeno)
  • 18.6. - 22.6.2010
  • 9.7.- 13.7. 2010
  • 16.7.- 20.7. 2010
  • 13.8.- 17.8. 2010
  • 20.8.- 24.8. 2010
Pětidenní expedice se zapůjčenými vozy Jeep Rubicon v expediční úpravě
5 dnů / cena na osobu 19.900,- Kč (v ceně zapůjčení vozu a průvodce)
Minimálně účast 2 osoby ve voze / 6 vozů

Více na www.jeepadventure.cz.

Offrodové setkání v Chlaponicích u Písku 25.- 26.6.
(2010-05-18)
A abychom se ještě něž začnou prázdniny viděli, uskuteční se offrodové setkání 26.6. v Chlaponicích u Písku, kdo si budete chtít posedět u ohně přijeďte v pátek 25.6., já budu muset v sobotu odpoledne odjet, v neděli ráno odjíždím na expedici na Island s Touareg Clubem.

• KDY ?   25.6. do 17 hod. příjezd, 26.6. v 10 hod. sraz přímo v offroad areálu

Test nového vozu VW Touareg II.generace
(2010-05-18)
Když přišel nový Touareg druhé generace na trh, trošku s obavou jsem očekával, že už to nebude ten Touareg, na jaký jsem si zvykl. Byl jedním z mála aut, které mě přirostlo k srdci, nikdy jsem si na dunách, což je má srdeční záležitost, s žádným autem tak nezajezdil. Bylo to opravdový teréňák v kabátě SUV.

Půjčte si na expedice nový Jeep Rubicon v expediční úpravě nebo ATV Yamaha Grizzly 700
(2010-05-02)
Chcete jet na expedice a máte SUV nebo nevybavený a neupravený terénní vůz a nechcete investovat desetitisíce do úprav? Nebo vůbec teráňák nemáte, ale chcete vyzkoušet expedici za volantem offroadu? Tak my tu pro Vás máme řešení. Půjčte si náš upravený Jeep Rubikon nebo ATV Yamahu Grizzly 700.
Jednoduše si spočítáte, že Vás vyjde levněji , si půjčit Jeep nebo ATV na 1-3 týdny v roce, než upravovat Vaše auto a držet upravený teréňák, který po většinu roku nevyužijete.

Nabídka platí pouze na akce, které si vyberete s naším průvodcem.

Více na www.offroadpruvodce.cz.

TEST: VW Touareg II
(2010-04-30)
Příští týden Vám přineseme test nového Touarega druhé generace...

Offroad víkend Chlaponice 17.4.2010
(2010-04-29)
Počasí nám přálo a tak se offroad víkend spojený s oslavou "Náčových čtyřicátin" víc než povedl. Igor se svou válečnou Dodge přitáhl vojenskou polní kuchyň, ve které uvařil super guláš, boršč i koleno. My poseděli jak u táboráku, kde se grilovala vepř. kýta, tak ve stanu, kde bylo slyšet pět kytar, Jaromírovu basovku a samozřejmě tamburínu a náš zpěv - především můj :-) Bylo to super, dort s mojí milovanou Afrikou mi udělal ohromnou radost !

Off road setkání Chlaponice
(2010-03-29)
Ahoj všem
v sobotu 17.4. Vás čeká offroadová jarní pohoda v Chaponocích u Písku. Jezdit se bude v sobotu
od 10 do 16 hod.

• KDY ?   17. dubna 2010 v 10 hod. sraz přímo v offroad areálu
  • ZA KOLIK ?   500,- Kč za auto
  • PROGRAM:   v sobotu ježdění od 10 do 16 hod.

6.2. - 13.2.2010
13.2. - 20.2.2010

Datum Zpráva
13. - 20.2. Stejně jako u nás předvedla letošní zima své vrtochy i v Rumunsku. Ve městech městech, kde běžně není ho bylo spoustu a na horách bylo místo několika metrů několik desítek centimetrů sněhu. "Prostě tento způsob zimy se mi zdá podivný". I tak jsme si to s druhou partou na pásovcích užili. Za týden jsme měli zažili jak prašan, tak i mokrý jarní sníh. Ale i tak to byla pohoda, tak zas za rok, tentokrát už snad v zimě... :-) Náča
11.2. V sobotu nás přijelo 6 ATV, už poslední km s vleky byly akční, pak noční 5 km výjezd na ATV ke srubu v 1000 m, kde bydlíme. Sněhu není tolik jak jiná léta, i tady padá hlavně v Bukurešti, ale jezdíme každý den a k tomu odpoledne lyžování na 2,5 km dlouhé sjezdovce - prostě pohoda. Náča

Spuštěn nový web www.offroadguide.eu, podívejte se...